КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"Київська міська державна адміністрація

Виконавчий орган київської міської ради

(Київська міська державна адміністрація) КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"

Відділ продажу:
(044) 201 20 50, (067) 408 25 55
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42

Вартість будівництва моста на Троєщину в Києві виросла в 1,5 рази

Вартість будівництва моста на Троєщину в Києві виросла в 1,5 рази

Вартість будівництва моста на Троєщину в Києві виросла в 1,5 рази

Київська міська державна адміністрація (КМДА) збільшила кошторис будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро в Києві (який передбачає лінію метрополітену) на 47,5% до 11,251 млрд гривень. Таке рішення закріплене розпорядженням КМДА №697 від 16 серпня, оприлюдненими в муніципальному виданні "Хрещатик" у вівторок, 6 вересня, передає Інтерфакс-Україна.

Так, згідно з перезатвердження проекту будівництва, кошторис будівельних робіт в цінах на 1 червня 2016 року становить 8,298 млрд гривень, обладнання та інвентарю - 8 млн гривень, інші витрати - 2,945 млрд гривень.

Станом на 1 січня 2016 року через загальної кошторисної вартості витрачено 3,424 млрд гривень, в тому числі на будівельні роботи - 2,285 млрд гривень.

Проект передбачає будівництво магістральної вулиці загальноміського значення з регульованим рухом, мостового переходу з підходами загальною довжиною 10,2 кілометра, ряд штучних споруд, дачну забудову з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі і т.д.

Будівництво Подільського мостового переходу було розпочато в грудні 2003 року, проте з 2007 року роботи були припинені через відсутність фінансування. У 2010 році фінансування було відновлено, і в кінці жовтня була здана в експлуатацію перша черга: відкрито двосторонній рух транспорту по Гаванському мосту і естакаду з мосту на вул. Набережно-Хрещатицька.

Подільський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів і шириною 35 метрів повинен з'єднати Правий берег (Поділ), Труханів острів і Лівий берег Києва (Троєщину і Воскресенський масив). Призначений для автомобільного транспорту та потягів метрополітену.