ККУП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"Київська міська державна адміністрація

Виконавчий орган київської міської ради

(Київська міська державна адміністрація) ККУП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"

Відділ продажу:
(044) 201 20 50, (067) 408 25 55
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42

Вартість будівництва метро на Виноградар зменшилася.

Вартість будівництва метро на Виноградар зменшилася.

Вартість будівництва метро на Виноградар зменшилася.

Восени розпочнуть будівництво метро на Виноградар. Про це розповів директор інституту «Київметропроект» Віктор Янікін. «Замовник має намір розпочати підготовчі роботи до будівництва вже восени і виділяє для цього 10 млн. грн. Але місту ще потрібно провести тендер і вибрати, хто побудує метро. Днями держекспертиза дала позитивний висновок щодо техніко-економічного обґрунтування будівництва і відкоригувала прогноз по кошторису з 13 млрд. грн. до 11 млрд. 200 млн. грн. Але це ще не остаточна вартість, її ми дізнаємося після того, як готовий проект затвердять всі інстанції», – розповів Янікін. За його словами, вартість прокладання кілометра – близько 50 млн. дол., проте це менше, ніж вкладали в лінію на Теремки. Запускати лінію будуть чергами. На першу чергу, яку хочуть відкрити в 2020 році. Всього черг буде три. Уже визначено трасу станцій: «Мостицька» і «Проспект Правди». Перша зупинка розташується на перетині вулиць Північно-Сирецькій та Межовій, недалеко від кінцевої зупинки тролейбуса № 5. Далі траса піде по прямій до проспекту Правди, де з ним перетинається Межова. Там і буде наступний вихід із підземки. У другу пускову чергу увійде будівництво станції «Виноградар». Її місце неподалік від споруджуваного торговельного центру. Четверта станція – «Маршала Гречка» – буде на вулиці Маршала Гречка, недалеко від видавництва «Київська правда». Потім потрібно створити оборотне депо для потягів у районі вулиці Газопровідної, за видавництвом «Київська правда». Проектувальники запевняють, що у серпні можна буде продемонструвати остаточний зовнішній вигляд кожної станції.