КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"Київська міська державна адміністрація

Виконавчий орган київської міської ради

(Київська міська державна адміністрація) КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"

Відділ продажу:
(044) 201 20 50, (067) 408 25 55
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42

Нові правила розміщення зовнішньої реклами мають бути прийняті вже у жовтні – Олексій Резніков

Нові правила розміщення зовнішньої реклами мають бути прийняті вже у жовтні – Олексій Резніков

Нові правила розміщення зовнішньої реклами мають бути прийняті вже у жовтні – Олексій Резніков

Нові правила розміщення зовнішньої реклами у столиці планують затвердити вже у жовтні. Зміни до діючої концепції, яка регулює розміщення зовнішньої реклами у місті, вже підготовлені та пройшли громадські обговорення. Співавторами документу «Правила розміщення рекламних засобів в м. Києві» стали самі оператори ринку. Про це заступник голови КМДА Олексій Резніков розповів в ефірі радіо «Вісті».

«Вже найближчим часом відповідний проект рішення буде направлено до Київради. Я впевнений, що депутати, які уповноважені киянами представляти інтереси громади, підтримають мешканців і задовольнлять запит киян про скорочення кількості рекламних конструкцій і приведення зовнішнього вигляду нашого міста до ладу. З кінця жовтня нові правила і норми почнуть працювати і завдання міської влади під час перехідного періоду – допомогти операторам ринку скоротити кількість конструкцій», – розповів Олексій Резніков.

Він додав, що є два варіанти того, як може відбуватися перехідний період: м'який і радикальний. М’який передбачає встановлення перехідного періоду до закінчення терміну дії дозволів –  конструкції поступово демонтуватимуться протягом 2017-2018 рр. із завершенням строку дії дозволів. Радикальний метод означає встановлення тривалості перехідного періоду в 6 місяців. Протягом цього часу оператори мають привести свої конструкції у відповідність до Правил.

Олексій Резніков також нагадав, що оператори рекламного ринку обіцяли свого часу здійснити саморегуляцію і власноруч скоротити кількість конструкцій в місті на 30%. Проте, на жаль, не зробили цього.

«Враховуючи те, що скорочення неминуче, ми організуємо процес або спільно з операторами, або без них. Я очікую, що добропорядні гравці ринку, усвідомлюючи це, почнуть самостійно демонтувати конструкції, встановлені з порушеннями. Якщо вони цього не зроблять, ми будемо це робити силами міста. Відповідальність за дотримання Правил лежить як на міській владі, так і на операторах. Ніхто не повинен перевищувати свої повноваження – оператор не повинен порушувати норми, а чиновник не повинен викручувати руки бізнесу», – наголосив Олексій Резніков.

Він додав, що сьогодні оператори не виконують навіть рекомендації Держстандарту щодо конкретних відстаней при розміщенні рекламних конструкцій як тимчасових споруд на дорогах.

Також передбачається введення заборони на розміщення рекламних засобів на пішохідних та велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше двох метрів або ближче 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

Олексій Резніков акцентував увагу на тому, що ключовим принципом при формуванні нових Правил розміщення рекламних засобів у столиці є безпека та запит мешканців на очищення міста від візуального бруду.

«Людей це сильно дратує, навіть з точки зору комфорту. Але є інша ключова складова – безпека городян на дорогах. Всі ми розуміємо, що ключове завдання рекламного носія – привернути увагу до себе і рекламного сюжету на ньому. Водночас, привертаючи увагу, реклама відволікає увагу водіїв від дороги, знаків, підвищує ризик не помітити вчасно дитину, яка перебігає дорогу тощо. Наприклад, ДАІ минулого року проводила опитування і, за їхніми даними, 82% водіїв-респондентів підтвердили, що реклама відволікає їхню увагу від дороги», – зауважив заступник голови КМДА.

Олексій Резніков також нагадав про приклади мегаполісів світу, де на сьогоднішній день взагалі відсутня зовнішня реклама вздовж доріг.

«Зовнішня реклама йде в минуле. Подивіться приклад будь-якого мегаполісу в цивілізованій країні, у них взагалі відсутня зовнішня реклама у вигляді бордів. Токіо, Кіото, Осака – на 100% вся зовнішня реклама вздовж доріг зникла. Так, у них є фасадна світлова зовнішня реклама, але і вона - лише в торгових кварталах», - сказав він.

Заступник голови КМДА резюмував, що трьохмільйонне місто не може бути заручником 6-7 компаній-операторів реклами, які контролюють 65% ринку: «При всій повазі до операторів, які займаються бізнесом, ми обираємо інтереси киян». 

Довідково.

На сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції.

Окрім того, кожен громадянин може долучитися до проекту «Я Інспектор» і особисто контролювати та повідомляти про порушення щодо будь-якого рекламного носія.